So here I am again!

Hej allesammans!

Alldeles nyss fick jag en bok. Lost Horizon av James Hilton. Det  är en
bookcrossing-bok. Det innebär att någon har registrerat den på en hemsida och sen lagt ut den (med ett nummer och en lapp i) någonstans. Jag hittade den inte själv, det var mammas kompis som gjorde det, men hon orkade/hade ingen lust/tid att läsa den så jag fick den!

Skolan har börjat igen; allt rinner på i sin vanliga takt. Fast en ovanlig sak är att jag har tagit tag i min inlärning av php. Jag hittade en bra webbserver som funkade för det, så nu ska jag lära mig bemästra den konsten. Ska bli kul.

Idag i skolan fick vi valinformation angående de val man ska göra inför tvåan och trean. Jag vet inte vad jag ska välja, men det lutar åt ingenjörskurserna. 

Nu ska jag läsa.

Ha det bra!
 

Kommentarer
Postat av: Oryx

Jag hittade en book-crossing-bok på ett fik av misstag i höstas. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback