Oj vad spännande

Du som inte tycker om sport kan hoppa över nästa stycke.

Såg precis handbollsmatchen mellan Sverige och Spanien. Oj vad spännande den var. Tio sekunder kvar, 26-26, spanien har en spelare utvisad. Nio sekunder kvar, sverige får en spelare utvisad, spanien har frikast och tar ut målvakten för att få in en extra spelare. Spanien skjuter, Svensson i det svenska målet räddar. 3 sekunder kvar, Kjellman kontrar, får bollen. En sekund kvar, Kjellman gör mål, Sverige vinner matchen med 27 mot 26!

Ja, jag har kommit igång med handbollen igen. Allergierna håller sig undan (någorlunda) och armbågen har läkt. Om en halvtimma ska jag springa till masthuggshallen genom regnet som öser ner från den bläcksvarta himmel som göteborgarna är väl vana att se. Men snart kommer väl solen, eller? Ja, hoppas går ju. Fick hem ett brev från skolan idag. Det var angående hur jag ligger till i skolan. Fungerar bra stod det bredvid de flesta ämnena. Låter inte "fungerar bra" negativt? Det tycker i alla fall jag. Men det vägdes upp av kommentaren på TMS, Teknik, Människa, Sämhälle. MVG+ stod det. Lite smickrande. Men jag jobbar ju för det. Och dessutom skulle jag inte tro att de menar något negativt med "fungerar bra", jag skulle bli förvånad i så fall.

Men nu ska jag byta om. Och koda lite PHP. PHP som är en rekursiv akronym. Så det så. Ha det bra!

//Mgns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback