Blaffiga pepparkakor (?)

Jag bakade pepparkakor ikväll. Lite efter, men de blev goda ändå. På helgen som sportlovet börjar med ska jag och pappa åka till Branäs och åka skidor. Imorgon kan man börja köpa filmfestivalbiljetter. Jag har märkt ut massor av filmer jag vill se, nu ska jag bara passa in dem i min tidsplan. Lite tråkigt att det är så många av filmerna som går på Bergakungen, det blir så stort och blaffigt då. Men det får gå ändå. En film jag är starkt inriktad på att se är  Gone With The Woman (Tatt av kvinnen). Huvudrollen spelas av Trond Fausa Aurvåg som även spelar i The Bothersome Man (Den brysomme mannen), en riktigt bra film som jag såg på förra årets filmfestival. Nu ska jag planera.

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback