Sommarjobb: Slut

Idag tog mitt sommarjobb som trädgårdsmästare slut. Tog ledigt torsdag och fredag för det är ju Way Out West! Just nu sitter jag och försöker öva in ny fingersättning, då mitt högra långfinger och högra ringfinger sitter ihop. Har nämligen en spricka i en led i ringfingret, och då läkarförbundet har utlyst hot om avstängning från läkaryrket för den som ger mig gips fick jag kardborreband istället.

+ Går att ta av
- Folk tror inte på att man är skadad

Om ni inte har något att göra fram till 1 december kan ni ju alltid skapa en nedräkning inför årets julkalender. Oddsen är mycket låga på att den är bra. Jag tror att den kommer att vara grym, kanske tillcohmed bättre än Greveholm.
Länk till gp.se där man kan läsa en artikel om den kommande julkalendern

Jag tror som sagt att den kommer att vara riktigt bra, både Anders och Måns från "Anders och Måns" är med, och Måns skriver dessutom manus med Karl Lind från "Hej Domstol".

Till sist:
Det jag tycker är positivt med den svenska sommaren är att man aldrig behöver kolla ut genom fönstret på morgonen när man vaknar, det är en jämngrå himmel i vilket fall.

//Mgns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback