Segt

Gavin DeGraws låt Chariot och James Blunts låt Billy är ganska lika varandra. Nästan alla i min klass spelar wow. Alla förutom jag, rikard, emanuel, amadin (tror jag), och abbe (tror jag). Så var det i alla fall tills i fredags. Nu har emanuel skaffat wow, men han säger att han inte ska hålla på så länge... mmm, visst!

De försöker övertala mej att börja med wow. När de ändå håller på kan de lika gärna försöka få mej att börja supa, ta droger och röka. Jag har faktiskt viktigare saker att lägga pengar på.

"Swing, swing, swing
From the tangles of
My heart is crushed
By a former love
Can you help me find a way
To carry on again?"

The All-American Rejects är bra. De kräver lite eftertänksamhet.

Svårt är livet.

Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback