Kvalster

Hej. Jag är kvalsterallergiker.

Det är jobbigt. Men nu vet jag varför jag har varit förkyld så länge. Grad tre på en tregradig skala där tre är värst. Och tre som ska vara nåt magiskt tal.

Senaste tiden har jag velat och fixat och köpt. Jag har köpt en ny pappareskorg. Jag har bestämt mig för vilken mobil jag ska köpa. Jag har bestämt mig för tapetsering av mitt rum. Jag har ändrat mig angående tapetsering. Jag har ingen idé om hur jag vill ha väggarna längre. Jag har köpt en ny papperskorg och så har jag moddat mitt tangentbord med maskeringtejp. Moddningen:

Jag går på YTC nu. Inte angered som jag sökte till. Det var bara jag som gick med mediapassion på hela skolan så dom drog in nästan alla kurser. Så nu går jag teknik, data på YTC. Vi har hittills (sen jag började där för 7 skoldagar sedan) hunnit ha 6 prov. Två i matte. Två i engelska och två i svenska. Fyra av dem för att kolla hur vi ligger till och två betygsgrundande. Ett av dem var idag. Matte. Och jag glömde ta medicin (mot kvalsterhelvetena) på morgonen så jag var... jaaa... Beskrivning om hur jag kände det på matteprovet (som jag inte svarade på alla frågor på för att jag inte kände för det och inte orkade läsa uppgiften (SÅÅÅ illa var det!!!!):

Det kändes som att ha en guldfiskskål runt huvudet, fast man har glömt hjärnan utanför.

Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men tjenare, inte visste jag att du också är fast i bloggandets värld. Välkommen till gymnasiets och de många provens värld också, appropå det.
Ha det fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback