Bara är så

Oh, life is bigger
It's bigger than you
And you are not me
The lengths that I will go to
The distance in your eyes
Oh no, I've said too much
I set it up

Början på en av de bästa låtar som finns, Losing my religion av REM.

Idag har jag inte sett 60-bussen köra fel. Men det ha hänt mycket annat. I huset där jag bor läcker det in i källaren. Därför har dom (några bara, har ingen betydelse vilka, men en heten nog Klas) grävt bort hela rabatten och hela ingången till min trappuppgång. Nyss när jag kom hem från skolan så stod dom och torkade marken med hjälp av en gigantisk gasbrännare. Det såg inte ut att gå så bra. Jag såg det inte torka något och om det fortsätter i den takten hinner solen slockna innan dom är klara. Dessutom luktar den där brännaren väldigt mycket. Typ blandning på aceton och etanol, samt en gnutta bensin. Sen blir det "jättegott" enligt Mat-Tina manér.

Idag fick vi sluta tidigare för svenskalärarens son hade blivit sjuk eller skadad. Hela klassen jublade. Hemskt. Om du försöker kontakta mej och jag itne svarar beror det på att jag har svimmat eller dött på grund av ångorna. Hjälp. Blir helt yr. Ska nog sätta mej i ventilationen. Hej då!


!PS! Svar på xkp:s kommentar om amish: Jag förespråkar inte på något sätt amish, jag funderade bara hur det skulle vara. slut. !DS!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, det är ditt fel!
Allt är ditt fel!
Nu är jag tvungen att lyssna en massa på underbara R.E.M. igen.
Fast det är klart... det gör inte så mycket.. ^____^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback