Let the light shine for me, please

Tänk inte något mer på rubriken, den är bara där för att få dej att läsa följande:

Idag var det elevensval och jag har cykling. Ont i rumpan och sträckning i lårsena. Sen var jag hos Sara och åt magnum och sen stressade jag till träning. På handbollsträningen var det lite spring och passningar och sen fys och sen 6 kilometers jogging. J.i.p.p.i.e. Ont och surt. Oj det snöar inte nu. Jag är väldigt flummig nu. Det brukar inte jag vara. Jag har dock en teori.

Teori: De som producerade juicen som jag drack typ sju glas av förut hade kick-off. På kick-offen gick det lite vilt till så de råkade hälla i diverse ingredienser.

Bevis: JAG är flummig, jag vill ha mer juice, den var ovanligt god och jag har sovmorgon till 12 imorgon. (Det sista där var bevis på att jag hallucinerar )

Anledningen till sovmorgonen som jag har hallucinerat fram är att lärarna trodde att det kommer regna imorgon (vilket det inte kommer göra för att på vädret sa de att det skulle regna). Om det regnar kan man inte cykla, vad gör man då? Jo man går på världskulturmuseet och kollar på redan kollade utställningar.

Nu har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Ska försöka hinna med minst en gång per dag, eller vecka, eller månad. Eller förresten, jag tar nog och slutar blogga nu. Hej då

(om du ändå läst såhär långt kan du få reda på vad rubriken syftar på. Syftningen: Jag orkar inte tända lampan i taket och försöker därför kasta diverse saker tvärs genom rummer med förhoppningar om att jag lärt mig sikta under alla år jag spelat handboll. Men sikta, det kan jag inte. Lampan förblir släckt.)


(Jaaaaa nu tändes den (mamma kom in i rummet, tyckte att det var mörkt och tände därför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback