En massa svordomar utan anledning

Hej!

Kajsa har tagit över stafettpriset 9D:s bästa bloggare. Jag tror inte att det var många som visste om priset, men nåt måste hon få tilldelat till sig för hon är en väldigt bra bloggare!

Historik över prisets innehavare:

2006-sep-24 17:54:33 - Magnus blir stolt förstevinnare av priset.
2006-sep-28 13:13:21 - Iochmed att Sanna skapar en blogg tar hon över 1:a platsen och lämnar sista-placeringen till mig.
2007-maj-04 20:19 (observera att blogg.se har slutat ange sekunder!) - Kajsa har skapat en blogg och har skrivit sitt första riktiga inlägg. Hon tar sig in på toppen och slår sig med brutal styrka upp på prispallen. Tillochmed upp till tack-tals-podiet.

Någon gång mellan 28 september 2006 och 4 maj 2007 har även Sara och Moa tagit sig in på listan på delade 4:e och 5:e placeringar (detta på grund av dålig kontinuitet på uppdateringen).

Länkar till de olika bloggarna i placeringsordning (sara kom före moa för att sara hade fler inlägg)

Kajsa - http://porsiempre.blogg.se/
Sanna - http://littlemeinbigbigworld.blogg.se/
Magnus - http://mangenoll.blogg.se/
Sara - http://tantsarasmatblogg.blogg.se/
Moa - http://suicidefreak.blogg.se/


Jaja. Snart slutar nian och lärarna är som vanlig kassa på att planera. Hela höstterminen flyter på i jämnt tempo. Sen kommer vårterminen.
                                         ______
|                                        |             |
|       ___                          |             |
|      /       \                         |             |
|__/         \                        |             |
|                \                ___|             |
|_______ \______/_________\
Början         Mitten           Slutet
image4

(Hoppas att det ser bra ut när jag publicerar det också) (Tillägg efter 1:a publiceringen: Det gjorde det inte)
Så ser ser ut. Alltid samma. År ut och år in. Imorgon är det inget men på tisdag är det teknik-inlämning som alla säger att jag kommer få mvg på, men det kommer jag inte få för Frida ser inte hela min potential. Eller nåt. Känner iallafall på mig att jag inte kommer få mvg rakt igenom det.

I de andra ämnerna behöver jag höja mig för att kunna komma in på Angeredsgymnasiet. Alla sägar att jag är ett mvg-barn och då frågar jag "Hur många poäng har du?" de svarar för det mesta att de har 240 upp till 290. Jag berättar då att jag har 240 poäng och bara har mvg i gympa (som jag peppat fram) och i musik (som jag skjöng fram).

Då brukar de flesta tappa hakan.

\__/ <--- Tappad haka


Nu ska jag skära i flingpaket. Förbereder mig inför mitt sommarjobb som handledsskärare. Eller så ska jag bara göra en miniatyrvilla. Välj själv vilket du ska tro på.

Nu klagar mina föräldrar allt för ihärdigt så jag får ta och lägga mig.


Nu kom jag på vad jag skulle skriva om i detta inlägg (vad jag hade planerat iallafall).

Jag skulle skriva om att min familj håller på att bli jättesläktig. Typ umgås med släkt allt för ofta. Dessutom ska jag på Peace and Love i Borlänge och på Roskildefestivalen (i Roskilde osannolikt nog!) Kanske även Pier Pressure och Way Out West. Får ser hur det blir med de sistnämnda. Dessutom ska Sanna troligtvis med på Roskilde. Det ska bli jättekul. Men jag tror dock att vi kommer ha minst ett par falkögon vakande över oss var vi än går så något besök till kondombussen blir det nog inte :P (min första smajlie (hur fan stavas det? Int så iallafall) på bloggen tror jag).

Idag fick min mor frukost på säng vill jag bara tilläga. Och nu sitter en flingpaketsbalkong fast på min högra tumme (använder superlim)

Sov så gott.

//Mgns

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Aww, tackar tackar. Jag är så extremt grym, jag vet. Hursomhelst, Pier Pressure måste gås på. Billy Talent kommer faktiskt dit.
Och alla tror att jag är mvg-barn också och det är jag då sannerligen inte. Förstår hur det känns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback