GLAD :) :) :) :) :) :) :) :) (okej då, lite överdriven)

Hej kära dagbok.

Jag borde inte vara riktigt såhär glad som jag är.

Min syrra leker skrik-lek, högtalarna surrar och en person är ej här.

Men ändå.

Jag lyckades för ca en vecka sen, avinstallera bland annat: Paint, Kalkylatorn, Hjärter, massa microsoft-eskit och en del till microsoft-skit. Allt detta avinstallerade sig bara för att jag gjorde så att Windows Messegner inte fick lika stor plats som den vill ha. Jobbigt.

Körde en systemåterställning fast då försvann en massa bra musik och en del till så jag ångrade den. Jaja nu ska jag skita i jobbigt dator-snack och istället berätta:

Jag åkte skidor i helgen.

(Nu kanske du tyckter att det var onödigt att bara skriva det. Men det var det inte för det gjorde blogginlägget tre rader längre, exklusive denna rad. Jaja)

Hej dåka (jag skrev det med mening)

Kommentarer
Postat av: #__¤

WOOOOOW :O ja fatta inget me datan men annars va de ju bra :D

2007-03-20 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback