Förtydligande och klagande

Om någon misstolkade det förra inlägget så vill jag säga att jag och Kajsa inte är sååå tajta. Inte tajta alls faktiskt. Riktigt slappa. För över en timma sen skrev jag rubriken till detta inlägg. Sen var det middag. Sen skulle jag hänga tvätt. Sen skulle jag gå ut med sopor. Sen ringde Sanna (det enda positiva än så länge). Det gjorde att jag inte kommer ihåg vad jag ska klaga på. Nu har jag nya saker att klaga på men jag vill inte gå miste om det andra, gamla. Nu börjar jag klaga. När vi åt middag var min syster klar innan mej så hon gick från bordet. Och snodde min dator. Och såg på tillbaka till vintergatan på högsta volym. Det tog upp en halvtimme (drygt) av min kväll.

Nu har jag tagit en paus i skrivandet igen och är helt bortkommen.

Just det.

Sanna gick och la sig vid tre igår (sa hon) och hon vaknade så sent som halv elva! Det är väldigt sent för henne. Jag kan berätta att jag la mig runt tre jag med. Men jag sov till två. Så det så.

På fredag är det midsommarafton. Jag ska tillbringa den dagen med både Sanna och Nils. Undrar hur det kommer gå. Stelt i början tror jag. Men det tar sig nog.

Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: xkp

Hm, jag kollade de första två raderna på de tre översta blogginläggen. JAG ÄR MED PÅ ALLA. Yay for me! :)
Uppdatera oftare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback