Yey! I'm Alive!!! Men utan parenteser i rubriken...

Hej...
Nu är jag tillbaka. Jag har haft problem på flera fronter. Eller snarare en front... I alla fall, problemet har vart min dator. Jag fick virus för ett tag sen men nu är allt återställt igen (tror jag...). Men sen har jag inte kommit igång att skriva igen. Men jag ska inte skylla bort mej. Eller lite kanske. Nää.


Nu ska jag sluta med att ifrågasätta mig själv och berätta lite kul saker. Lite tråkiga saker, som har med de kul sakerna att göra, står inom parentes.

Kul sak 1: Jag är på bättre väg än vanligt med min nya hemsida (tyvärr har jag lite problem med att hitta ett script som callar ett annat script, som ligger i en extern fil, allt för att det ska gå att ändra mycket samtidigt.

Kul sak 2: Hmmmm... Middagen var god. Om det nu räknas.

Jaja, listan blev inte så lång men jag ska kompletera den någon gång kanske. Ska nog lyckas hitta på någon mer svår sak för att fortsätta på min gamla lista. *Läser gamla listan*

Ojojoj.

Kul sak 3: Kom på det nu när jag läste den andra listan. Jag har fått Sims 2 att funka på den andra datorn så min lillasyster kan spela det där och slipper sitta här, framför min dator.

Tillbaka till svåra saker.

Svår sak 8 (de tidigare sju hittar du i tidigare inlägg): Som sagt, hitta ett script som call...................Bla bla bla (vad han snackar mycket skit, visst gör han? Ja det gör han).

Kul sak 4: Att disskutera med sig själv inom parentes.

Så till slut vill jag bara säga: Från oss alla (alla mej) till er alla (alla två(?) som läser denna blogg (om de nu på något sätt lyckas få reda på att min blogg lever igen)), en riktigt god kväll.

Kommentarer
Postat av: ällen

Haha magnus goes schitzofren.
Ellen kan inte stava till det svåra ordet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback