Jaha

Jaha.

Då var en blogg skapad.

Kommer nog (med 100% säkerhet) gå lite trögt i början.

Men...

...Någon gång ska det ske.


Jag undra om det är en sorts kris man får någon (troligtvis flera) gång i livet när man känner sig totalt tillintegjord. Man känner sig som att inget spelar någon roll.
Man känner sig varken optimistisk eller pessimistisk.
Varken glad eller ledsen.
Varken pigg eller trött.
Varken meningslös eller meningsfull.

Fast nu börjar mitt skrivande kännas lite meningsfullt. Inte helt meningsfullt utan snarare meningshalvfullt. Eller meningshalvtomt om man är lagd åt det hållet.



Halvfullt eller halvtomt?


Fast börjar man tänka för mycket och för krångligt kan man bli galen säger vissa. Hoppas bara du som läser detta klarar dej fast du läser mitt krångliga och invecklade tänkande.


Men nu får jag gå och äta, rester, från igår, makaroner och köttbullar. Och det år jag till middag igår på en lördag!!! tänker kanske du. Men det är faktiskt gott. Prova själv så får du se.



MMMMums. Fast kanske inte fullt så gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback