Gymnasieval och lite mer skola

Dagen började med att jag kom i tid till skolan. Inte för att jag brukar komma försent men ändå.

Till lunch serverades det broccolisoppa och mjuktbröd (mjuktbröd = gammalt dåligt förpackat knäckebröd).
Det var ganska avskyvärt.


Sen bar det av till angeredsgymnasiet för att kolla in detas tv-produktions program.
Det verkade bra.

Sen hem.
Då ringde anton och frågade om jag och nils (han var hos mej) ville vara med och spela pingis.
Det ville vi.

Efter lite pingis och mycket snack gick jag hem för att passa min lillasyster.

Vi såg Agaton Sax och boköpingsgästabud.

När Maja (som hon heter) sov satte jag mej för att skriva en bokrecension till svenskan imorgon.

Bok jag läst Svenska föreningen av Henrik Tandefelt.

Betyg 3/6

Nu 4 timmar senare är jag klar för att sova.

Men först ska jag läsa de resterande 15 sidorna av boken jag recenserade.

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback