Smärta och hjärta

Hej!
Tidigare idag bestämde jag mej för att när jag kom hem från träningen så skulle jag inte dega en massa utan sätta fart och duscha så jag hann det innan allt bra på tv började.
Det tänkte jag på väg till skolan vid tjugo i fem (nej! det var inte på morgonen, jag bor ca 5 minuter från skolan) för att gå på kvartssamtal (utvecklingssamtal kallas det också för att de är mer än en kvart). Det gick bra och vi kom fram till att alla lärare tyckte att jag var så snäll och trevlig och bra på att motivera vad jag tycker. Förra veckan fick man fylla i lappar om varje ämne och sedan fyller läraren också i den. Då kan man jämföra om man har rätt eller fel om sig själv. Jag hade rätt i 97% av fallen.
När vi igår fick tillbaka lapparna jämförde Sanna och jag våra lappar. Lapparna var likadana i nästan alla avseenden, lärarna hade bara skrivit kommentarerna i annan ordning.

Men tillbaka till senare (Hmm? kan man säga så?).
När jag kom hem från träningen så satte jag mej framför teven. Efter 50 minuter var jag klar med tittandet(Vad jag såg? Absolut bara skit. Jag har nämligen inte 3:an, 5:an 6:an lr ngn annan rolig kanal). Sedan hoppade jag in i duschen så jag hann precis till halv tio då vetenskapsmagasinet började.

Där kommer smärtan in. (Det handlade om smärta)

Nu kommer hjärta: Igår baka min lillasyrra jättegoda mördegshjärtan. Hjärtarna var jättegoda.

Så nu har jag förklarat ännu en rubrik.
Det känns lite som om alla min inlägg (ja det heter så) går ut på att förklara rubriken. Den kan vara lite svårförklarlig ibland.

Morgondagens rubrik (om jag nu skriver ngt i morgon) är: Glace Au Four.

God (hoppas jag) kaka (lr ngt) som jag bakade (om det nu kallas det när man vispar glass och gör maräng) i lördags (oj vad jag hann med då, var på skolbazar på min lillasyrras skola, köpte nya kläder, såg på handbollmatch, bakade (?) Glace Au four och var social).

Jag får lägga till att mina bloggar inte bara går ut på att beskriva rubriken utan även skriva i parentes (::) och i viss mån beskriva mitt liv. Typ

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback