JAAAA!!! lr ngt

Men vad trevligt. Sanna läste ut Artemis Fowl i natt så jag kan låna den nu (fick reda på det när jag läste hennes blogg). Det var den första bra saken.

Den andra är:

Jag är klar med so:n.

Det är bra.

Och ni som läser lilla jags blogg borde tänka på att hon är en pluggis så hon har skrivit minst 3 sidor svar på en fråga. Om ni undrar varför hon inte har skrivit mer så beror det på att det var högst 3 sidor som man fick skriva. Hon fick MVG i spanska förra terminen och så säger hon att hon inte fattar hur hon fick det, hon som e så dum i huvudet. Men det e hon inte. Hon e ganska smart. Fast hon vet inte att bönsyrshannen inte kan para sig med huvudet kvar på kroppen (om jag inte sagt det till henne). Tro inte nu att jag är ngn sorts bönsyrse freak, för det är jag inte. Jag vet knappt vad det är för ngt. Jag gillar bara att veta sådant som man inte har användning av. Om man inte ska värma en kopp kaffe förstås.
Mer om hur man gör det kommer ngn annan dag.

Hej då

Tillkom efter ca 10 minuter: Sanna klagar på att det inte finns ngn koppling mellan att jag e klar med so:n och att sanna är en pluggis. Men det finns det. Kopplingen är den att hon tidigare idag skrev i sin blogg att hon skulle skita i so uppgiften. Men det gjorde hon inte.
Dessutom är det bra att vara pluggis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback