Bloggkonversation

Har nu en het konersation med Lilla jag (Tidigare nämnd som sanna) Vill bara citera och tacka henne lite för att hon säger det jag tycker.
"Tja, inte för att jag lägger mig nu men men. Magnus, du är också en pluggis. SÅ DET SÅ. Men det är bra att vara pluggis. Det ska jag tänka på när jag tjänar miljoner och alla lata jävlar som kallar en pluggis som något negativt sitter i rännstenen å pundar ner sig. HA! Skadeglada lilla jag. Nej då. Jag är bara lite allmänt sur på allt och alla just nu. Men inte på Magnus och Sara. Ni är BÄST! Faktiskt. I alla fall just nu. Jag är dessutom förlovad med Sara : )"

Jag återupprepar både mej och sanna och säger att jag inte har lust att sitta i rännstenen (om de nu finns kvar när jag gått ut från skolan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback