Ont, ont, ont. Men det går kanske över...

Hej!

Ont i ryggen på grund av att jag var så duktig och fick bollen och skelle precis skjuta. Då kom Sven flygande med axeln rakt in i min nacke/rygg. Ont. Kanske whiplash? Nää. Tror inte det. Då skulle jag ha haft ännu ondrare, och så skulle inte smärtan börja lägga sig.

Kanske ska bli poet trots allt. Poet med mycket styckesindelningar.
Styckesindelningar, hmm, visste inta att Sara kunde så svåra ord.
Eller så är det bara någon som har suttit vid hennes dator och skrevit kommentaren åt henne.

På tal om kommentarer så är det inte förbjudet för någon utöver Sara och Sanna att kommentera.
Det är snarare förbjudet att inte kommentera. nää inte det heller. Men kommentarer är välkomna.

Om det hade varit whiplash hade jag nog inte rest mej upp och gått med på att "spring av sig" d.v.s springa några längder så snabbt som man kan.

Nu ska jag lyssna på Mr. Jones med Counting Crows.

Hejdå

!Ps! Filmen gitarmongot är sjuk och inte jättebra. Men den blir bättre om man har bra sällskap. !Ds!

Kommentarer
Postat av: BigMeInLittleLittleWorld

HAHAHAHAHAHA JOOOOOOO JA KAN STYCKEINDELNINGAR! DE DU! ja e smartare än vad du e! STOLT Hihi ^_^
ähum, och hm... BRA BLOGG! XD

2006-11-12 @ 17:43:05
Postat av: sana

Allt är kul i rätt sällskap :P

2006-11-12 @ 19:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback