Onämnbart ord (internt skämt med gissa vem?(Jag vet att du inte gillar att gissa men jag tror att du vet vem du är))

Tjallovejjsan (kom inte på vad jag skulle ha för hälsningsfras så det blev det nya ordet Tjallovejjsan. Jag följer Moas trend med att hitta på nya ord)

På tal om min senaste parentes så ska jag skriva någor gott om Moa. Hon är snäll (och lite emo ibland) och skrattas när man säger något som hon tycker är kul (ganska ovanligt). Här är länken till hennes blogg:

http://suicidefreak.blogg.se/

Oj hon fick en egen rad. Varsågod. Jag bjuder på den för jag fick stå på en fin rad i hennes blogg.

Jag har inte skrivir mer än någon rad sen jag kom hem från portugal. Det är inte snällt för det fanns dom som blev oroliga.

Just det. Jag ska fira!!!! Varför? Jo för att jag lyckades få med en dubbelparentes i rubriken.
Konfetti!!!!! #############################################################

Så nu var det färdigfirat. Tillbaka till den dåliga bortförklaring till varför jag vart dålig på att skriva sedan jag kom tillbaka.

Här kommer den:

Jag tillbringade en vecka med min familj och smurfmusik så min humor (och stora delar av min hjärna) torkade ihop.

Ännu en:

Jag har så mycket läxor.

Ännu en till:

Jag har haft fullt upp med annat :P

Sanningen:

Har inte tagit mej tid (får inte säga att jag inte har tid för mamma för "det har jag")

Sådär
Nu ska jag sluta skriva så ni kan läsa det.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback