Jag tjatar vidare

Hej.

Idag när jag chattade med sara skrev jag en grej.

Jag skrev: back in brown and blue and some white and grey too (and a little bit orange)

Jag rimmade utan att tänka på det!!! Jag borde verkligen bli poet. Det ska jag nu tjata om.

*tjat*Jag borde bli poet *tjat*Jag borde bli poet *tjat*Jag borde bli poet *tjat*Jag borde bli poet *tjat*


sådär. nu har jag tjatat.

idag orkar jag inte använda versaler så frekvent, jag har nämligen chattat med sara ett bra tag. istället för läxor! fyfyfy.

hejdå

Kommentarer
Postat av: JAG!!!!!

DUKTIGA DEJ ! Poet va
jaha ja
ska du inte bli einstein då
STORA VERSALER! MED SARA!
Fyyy
den där Sara måste va dum i huvet , DUMMA HENNE

2006-11-14 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback