Bara för sakens skull

Hej!

Detta inlägg är mer bara för att visa att jag fortfarande lever. Jag mår utmärkt och det är förjävligt mycket läxor, inlämningar och prov i skolan.

Nu undrar jag bara en sak.

Heter 60-talsbandet:
Mama's & Papa's
Mama's and the Papa's
Mama's and Papa's
The Mama's and the Papa's
The Mama's & the Papa's
Mamas & Papas
Mamas and Papas
Mamas & the Papas
Mamas and the Papas
eller
heter det ngt annat.

Imorgon blir det klädsim i skolan (eller på Valhalla, men iallafall)

Hejdå Skriver troligtvis någon mer gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud!! du skriver ju fan inget intressant. Helt troligt

2006-12-10 @ 21:09:20
Postat av: Anonym

o*

2006-12-10 @ 21:09:30
Postat av: Vill Smitt

Det går lite dåligt med uppdateringen på denna bloggen tycker jag.

2006-12-10 @ 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback