Kent

image6

Var på Kent igår. Det var bra. Och recensenten i gp har fel. Han stod nog inte sju meter från Jocke mitt i en megastor fanskara. Det gör sitt det med. Om sen musiken är bra, som den var, så är det ett plus.

Låtlista:

Låtlistan:
Vy från ett luftslott
Berlin
Max 500
400 slag
Columbus
En timme en minut
Revolt III
Pojken med hålet i handen
Ansgar & Evelyne
LSD, någon?
Romeo återvänder ensam
Generation ex
Musik non stop
Kärleken väntar
Ingenting
Ensammast i Sverige

Extranummer I:
Elefanter
VinterNoll2
747

Extranummer II:
Mannen i den vita hatten (16 år senare)

Nu lyssnar jag på Saker man ser. Den borde dom spelat. Den, Kräm, Kungen är död. Kevlarsjäl, Palace & Main, Våga vara rädd, Du är ånga och Den döda Vinkeln.

Nästa fredag ska jag på Timo Räisänen på Pusterviksteatern. Kanske får med mej Sanna på den konsterten. Igår var hon inte med för hon var sjuk. Tråkigt. Men musiken var bra ändå.

Och vi håller för hårt, men den här drömmen är vår
Och du är min, min, min att ta med, att ta ut på en jakt
Efter tiden som flytt
                                                   
-Kent, Du är ånga, Du och Jag döden

末端


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback