Övningskörning

Pappa och jag var ute i Högsboindustriområde igår och övningskörde. Det fanns en stor parkeringsplats där som passande nog var helt tom. Jag körde runt och kände in bilens kanter. Jag parkerade, backade, gasade, växlade (inte, vi har automatlåda, tråkigt) och körde runt på några gator där. Jag mötte till och med bilar! Men vad som var riktigt kul var att parkeringsplatsen låg utanför "Institutet för stressmedicinering". Sen åkte vi till biblioteket och jag lånade två filmer och två skivor. Filmerna: Den stora flykten och de utvalda.  Skivorna: The Verve - A northern soul och Mando Diao - Never seen the light of day. Båda väldigt bra. Men nu lyssnar jag på Neverstore - Sevenhundred days. Köpte den igår efter David Urwitz skivläpp med spelning och signering på Bengans. Nu ringde Sanna. Ska prata med henne och sen skriva en hemtenta om EU:s instutioner. Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback