Jag stör mej på ett ljud som inte hörs

Winnerbäck är så bra. Köpte Kent - Isola Engelska verionen idag. Ska ge den till pappa i julklapp. Det är den enda Kentskivan vi inte har. Tror jag i alla fall. Tills på måndag ska jag ha slängt ihop ett musikquiz. Antagligen med låtar som jag spelar upp och så ska folk gissa vilken låt det är. Får se hur jag får ihop det. Jag är ganska trött. Mina lakan glider runt och jag klöper magneter. Lånade Kebab Connection idag på biblioteket. Det är en Tysk-Turkisk kung-fu-film som är riktigt bra. Nu ska jag kolla runt lite efter musik att ha med. Om jag bara hade haft musik jag lyssnar på på julafton skulle nog inte många veta vad det är för något. Möjligtvis pappa en och annan artist, men annars skulle det vara lite glest med rätta svar. Nu när det är jullov ska jag mest ta det lugnt. Vila och ha kul och ladda upp inför nästa termin. Sov gott.

Kommentarer
Postat av: sana

Jag älskar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback