Tröttsamt prat.

Hej!

Idag har jag spelat handbollsmatch. Det blev lika men vi ledde matchen igenom förutom de sista minuterna. Synd.

Igår kväll var jag ensam hemma och därför hyrde jag film. Jag var trött så därför blev det en film som man inte behövde tänka så mycket på när man såg den. Det blev Wedding Crashers. Den var ganska okej (skum formulering)

När jag hade sett den så satte jag mej framför datorn. Sedan kom mamma hem. Jag gick och la mig och läste i en dryg timma.

På grund av att jag inte har tillräckligt med vett för att läga mej innan solen går upp ska jag nu (20:00) gå och lägga mej. Jag tror visserligen att jag kommer att ligga och läsa i några timmar. Nej sanna, jag kommer inte läsa klart Artemis för jag måste läsa klart engelskan. Men om några dagar så.

På fredag är jag ledig från skolan, för då ska jag till Portugal. Det ska bli skoj att åka dit men tråkigt att lämna kompisarna och datorn (men bara för en vecka).

Hejdå och förlåt för att det inte blev så rolig läsning nu, men jag är väldigt trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback