Tillbakablickar

OJOJOJ!!
Nu har jag glömt (inte tagit mej tid) att skriva blogg på två dagar (lr tre om man ser det så).

Torsdag: Rubrik: Glace Au Four.

Hejsan!

Idag var sara och sanna här och åt Glace Au Four. När jag hade tagit ut glassen ur ugnen (jag orkar inte förklara hur det går till)

Jag tog ut den och ställde den på spisen. Vi tog varsin bit och satte oss för att börja äta. Efter 5 minuter när vi skulle ta en bit till var Glacen helt smält och var utspridd över nästan hela spisen.

Sedan pratade vi ett tag och hade roligt åt funktionen liquify i adobe photoshop. Därefter gick sara och träffade en okänd kille (vi listade ut vem det var). De skulle gå på stan. Hoppas att dom hade trevligt.

När sara hade gått fanns det inget roligt att göra tyckte vi så då utbytte vi kunskap och började se på filmen kiss kiss, bang bang. När vi för sjunde gången  konstaterade att det var för röd bild stängde vi av den. Vad vi gjorde sedan vet jag inte men efter det så sa sanna i minste en kvart att nu skulle hon gå hem. Hon kom hem 15 minuter försent. Typ.

Därefter var det spis-städning, tv-tittning och ätning som gällde. Despues (sedan på spanska, det blev för mycket svenska "Sedan") blev det sovdags.

Fredag: Rubrik: Pingis utan spel, och dammsugning.

Goddag.

Idag efter skolan (som var ovanligt slö) så gick jag hem och hängde tvätt. Jag tyckte att den var ovanligt smutsig och torr men jag hängde den ändå. När min mamma kom hem undrade hon varför jag hade hängt upp smutsig tvätt. Sedan gick jag och spelade pingis fast det blev bara snack. Därpå drog vi hem till nils och kollade på film och spelade tp.

Idag (lördag): rubrik: Dränkt katt på pinne.


Jag väcketes klockan 11 av min snälla (ja idag var hon det) lillasyster (hon är snäll väldigt ofta) med frukost på säng. Sedan var det handbollsträning. Och fys.
När jag kom hem duschade jag och satt framför datorn i några timmar och nu pratar jag om dränkta katter med sanna.

               Sovsågott                                      Sovsågott                                                V
   Sovsågott        Sovsågott              Sovsågott   Sovsågott  
Sovsågott              Sovsågott    Sovsågott                 Sovsågott
Sovsågott                                   Sovsågott                   Sovsågott
 Sovsågott                                  Sovsågott                   Sovsågott
   Sovsågott                                Sovsågott                   Sovsågott
       Sovsågott                            Sovsågott                   Sovsågott
             Sovsågott                      Sovsågott                   Sovsågott
                    Sovsågott               Sovsågott                   Sovsågott
                         Sovsågott          Sovsågott                   Sovsågott
                        Sovsågott           Sovsågott                   Sovsågott
                     Sovsågott              Sovsågott                   Sovsågott
                Sovsågott                      Sovsågott              Sovsågott
          Sovsågott                                Sovsågott      Sovsågott
  Sovsågott                                                    Sovsågott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback