Eldsprutande mammor, msnrollspel med dans, recensioner, tidsdilitation och 28 minuter av mitt liv.

Hej!


Dagens förklaring av rubriken:

Eldsprutande mammor: Sanna skrev det till mej precis när jag skulle skriva rubriken.

Msnrollspel med dans: Hmm. Det började med att en konversation dog, jag livade upp den genom att bjuda upp till dans. Sanna tackade ja och det hela slutade med renkebab på liseberg. Om du vill veta hur så kommentera och skriv att du vill veta hur.

Recensioner: Egentligen är det fel för det är bara en recension, men jag orkar inte ändra och så låter det mer dramatiskt med plural än med singular. Exempel: En gråsugga kröp mot mej. Och Flera tusen köttätande babianer kastade sig över mej (visserligen lite skillnad på köttätande babianer och en gråsugga, men ändå, du fattar säkert vad jag menar).

Tidsdilitation: Tidsdilitation = en skojig sak som sanna inte vet ngt om, typ. Jag trodde att wikipedia hade allt! Men då hade Jag fel. Det finns ingen artikel om tidsdilitation. Synd, visserligen skulle sidan ta år att läsa igenom. Men ändå.

 28 minuter av mitt liv: Det skrev jag bara för att få dej som läsare att vilja läsa detta. Iofs tog det ca så lång tid att skriva detta, lyssna på Cheap Trick, och komma på hur jag skulle fortsätta nästa mening i engelskarecensionen. Komma på nästa mening i recensionen tog längst tid.


Hejdå

Kommentarer
Postat av: abdulrahim

DE GÅR JU INTE ATT SKRIVA KOMMENTAR!!!!

2006-11-04 @ 15:03:04
Postat av: abdulrahim

GISSA VEM SOM SKREV! :D HIHI

2006-11-04 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback