Vill du värma en kopp kaffe? Gör så här! Här kommer det som jag skrev om någon annan gång.

Hej

Sumpade det igen med kort rubrik.

Nu får du veta hur man värmer en kopp kaffe.

Först måste man ha en kopp med kallt kaffe.
Men eftersom att detta är en blogg så har jag förberett (wanna be mat-tina?)

Man ställer koppen på till exempel ett bord och sen sätter man sig. Det går även bra att stå, men du kan få ont i ryggen om du inte har ett högt bord.

Sedan sätter du igång och skriker i åtta år, sju månader och sex dagar.

När du gjort det så har du producerat tillräckligt med ljudenergi för att kaffet i koppen ska bli varmt.

Nu kanske du som läser detta blir arg för att det inte var mer än så fast du har här varje varje dag sedan jag skrev  cliffhangern den 15 oktober år 1734 (nä, i år faktiskt. Men om du är från någon annan tid och inte vet vilket år det är så skriver jag det nu: 2006)

Jag kan bjuda på en till önödig sak att veta.

Jag kommer dö nio år innan alla högerhänta. (Jag menar inte att ingen kommer dö förrän jag har dött + 9 år, utan jag menar att högerhänta i genomsnitt sägs leva nio år längre än vänsterhänta.*). <-- Kolla! nästan en smilis utan att jag tänkte på det.

Jag har två funktioner tror jag. Ett: vara armstöd. Två: Veta onödiga saker.

Dessutom ska jag sluta säga och skriva tada.

Så det så

Nu blir det det tredje hejdåt på min blogg på en timma. Duktiga mej (lr jag)

*Jag tror att det beror på slitageskador som man drar på sig när man använder till exempel höger saxar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DUKTIGA DEJ!!!! SKRIVER SÅ ATT MAN INTE BLIR UTTRÅKAD MED STYCKEINDELNINGAR! TJOHO!

2006-11-09 @ 19:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback