Livets svåra ting

Hej!

Idag ska jag räkna upp några saker som är svåra. Det är ingen inbördesordning eller något utan jag räknar bara upp som när jag kommer på dom.

1. Stava - Idag hade en dyslektisk analfabetiker kunnat stava bättre än mej.

2. Skriva syslöjdsdokumentation - Enligt min syslöjdslärare Marika "ingen-gillar-mej" Johansson så få man inget betyg om man inte lämnar in en dokumentation på allt man har gjort denna terminen. Den skulle vart inne i fredags så jag (inklusive hela klassen) ligger risigt till.

3. Säga saker utan att de missupfattas - i största allmänhet.

4. Inte vara svartsjuk - visste du att man kunde bli det helt utan anledning.

Och om det är det du som läser detta så är jag inte arg utan bara jävligt glad för att du finns hos mej, fast jag är dålig på att uttrycka det.

Deportees är bra...

Väldigt bra...

Men du är braigast (saraord)...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klockrent smeknamn på "the hagga"

2007-02-15 @ 16:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback