Dag 2 i hemmet

Hej!

Nyvaken klockan 12:59.

Väcktes då av min mamma som undrade vad jag skulle äta för lunch.

Hon var inte hemma utan hon var i stockholm då för att göra något.
Typ se på någon teater tror jag.

Jag svarade att jag precis hade blivit väckt.

Hon tyckte att det var bra att jag vilade när jag var hemma från skolan.

Igår kom min pappa hem från jobbet vid sextiden. Gissa vad han hade köpt!

Joo, han hade köpt cd-fickor för pärmar. Jippie!!!!

Jag har inte orkat ta mej ner på stan för att köpa det på cirka 3 veckor.

Jag har vart på stan, men alrdig orkat gå in på Clas Ohlsons.

Hej då säger jag från radbrytningarnas näste.

Kommentarer
Postat av: sana babana

Hej.

Nu ska jag kommentera.

För jag har inget annat för mig.

Jag har tråkigt.

Puss (K)

Postat av: SARA BABARA

HAHA, SANA BABANA XD
TIHI, JA VILL OXÅ KOMMENTERA

*KOMMENTERAR*

GODNNATT

2006-11-19 @ 15:05:23
Postat av: SARA BABARA

HAHA
SNODDE LITE SANNAS NAMN , FLÅT

JA OXÅ KOMMENTERA

*KOMMENTERAR*

2006-11-19 @ 15:06:38
Postat av: MEEEEEEEN

DÅÅÅÅÅÅ

DE BLEV TVÅ JUUUU , SÅ FÅR DE INTE BLI , DE FÖRSTA PUBLICERDES JU INTE

-.-

2006-11-19 @ 15:08:14
Postat av: .............

vrf gör dom på detta viset, snart har ja ju skrivit en blogg här sj -.-

2006-11-19 @ 15:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback